torsdag 29 januari 2009

Ny info öppet hus

Eftersom det endast var 3 personer på plats inför HDK öppet hus idag torsdag finns det lite för er alla att fundera över.
Hur lägger ni upp fredagen?
Det behövs folk i salen mellan 12-18 och ni bör täcka upp alla timmarna så salen inte är obemannad...
Skissböcker och arbetsprover vill ni visa-just nu bara en av varje inlämnad...
Behöver ni snacka i hop er om hur ni vill presentera utbildningen för besökarna?
Hur ser er gemensamma plan ut?

Starttid ändrad till kl 11.30 imorgon.
Hoppas så många som möjlighet kanvara på plats imorgon. :-)

Hälsningar BOF/Nike

4 kommentarer:

005 sa...

Hej alla sköna klasskamrater!

Ja, det var inte så många där idag.
Men det mesta är klart för showen. Har satt whitebord med info utanför dörren. "Konstkuben" är placerad på ljusbordet, smart som attan! (PS, den skulle dock behöva klistras lite bättre. DS)En liten bänkrad uppsatt framför filmduken. Portalen är festfixad med röda fötter, pil och glitter på golv. Har även satt upp de vita pappersdukarna som ni skrev och illustrerade på under portalenredovisningen. Finns dock en kvar som väntar på upphängning för den som känner för det. Legoklossarna är jättefina. Och som sagt - lite fler skissböcker och inträdesprov skulle inte vara så dumt.
Jag kommer att vara på plats efter lunch, med eller utan frack.
Kramar från Lene

MOXY sa...

jag kommer att vara där kl ca 10.50
jag hade sagt att jag inte kunde idag på frund av läkar besök. Mne jag har räknat med att vara där hela dagen i morgon.
Naär vi pratde om detta var det ju många som skulle dit....

enannie sa...

Jag & Lovisa kommer runt 13 och stannar sedan resten av dagen tänkte vi. Ska bli roligt, ses imon! (Jag kan ta med min skissbok, men det är lite skämmigt... Men ingen behöver ju veta att den tillhör mig iofs, hehe.) /Annie

Sofia sa...

hej!
Jag kommer under dagen vid tolv ca.. jag tar med skissbok och arbetsbrover. Ses snart!!

Sofia