Redovisning LBD340 Det offentliga rummet som klassrum
3-5/11
Bild och Form klassrum
tisdag 3/11
09.30 – 10.00 025
10.10 – 10.40 020
10.50 – 11.20 029
11.30 – 12.00 015
lunch
13.00 – 13.30 510
13.40 – 14.10 009
14.20 – 14.50 001
15.00 – 15.30 019
onsdag 4/11
09.30 – 10.00 010
10.10 – 10.40 007
10.50 – 11.20 022
11.30 – 12.00 003
lunch
13.00 – 13.30 863
13.40 – 14.10 016
14.20 – 14.50 012
15.00 – 15.30 026
torsdag 5/11
09.00 – 09.30 005
09.40 – 10.10 021
10.20 – 10.50 014
11.00 – 11.30 619
11.40 – 12.10 017
lunch
13.00 – 13.30 004
13.40 – 14.10 013
14.20 – 14.50 023
15.00 – 15.30 722
4 kommentarer:
Det hade varit roligare om alla grupper hade blandats istället för att varje grupp har varsin dag.
Jag förstår inte poängen med att ge en tid, som ni kanske känner till så har vi problem med närvaro i vår klass och jag tror att konsekvensen med att ge en tid kommer att bli att folk bara dyker upp på sin redovisningsdag och inte de andra tiderna.
Om ni ska ge en tid borde ni göra det klart att det är obligatoriskt att gå på allas redovisningar. Det är ju trist om ingen kommer på torsdageftermiddag eftersom alla är så trötta.
Ja jag håller med Lovisa. Att blanda upp grupperna hade blivit lite mer spännande. Det blir ju inte så jätte roligt på den dagen då ens egen grupp har redovisning eftersom man har hört allas process i flera veckor. Med lite blandning hade nog koncentrationen hållits upp bättre.
Är också orolig över närvaron. Ni borde vara noga med och säga att det är obligatoriskt så inte sista personen sista dagen blir utan åhörare.
Jag förstår vad Lovisa & Christina menar, men jag å andra sidan tycker att det känns bra att veta när man ska redovisa i förväg. Plus att jag uppskattar att redovisa "gruppvis", då man kan hålla reda på och hjälpa varandra i gruppen om så skulle behövas. Men jag antar att det har att göra också med att ni lärare ska opponera på en grupp var?
Håller absolut med Lovisa & Christina om att närvaron riskerar att tryta, kanske kunde ni ta närvaro så som Tarja brukar göra?
Skicka en kommentar